X

Pepper gel nedir? İnceltici biber jeli kullananlar, fiyatı, zararları

Pepper gel nedir? İnceltici biber jeli kullananlar, fiyatı, zararları

Pepper gel, acı biberin kafein ile birleşmesiyle birlikte vücut ısısını yükselten ve terleme yoluyla fazla yağların dışarı atılmasına yardımcı olan bir jeldir. Birçok ülkede popüler hale gelmiş biber jeli artık ülkemizde de satışa sunulmuştur. Hem kadınların hem de erkeklerin kullanımına uygun olan bu jel sayesinde vücutta kiloya neden olan fazla yağlar çok kısa bir süre içerisinde parçalanıp dışarı atılıyor. Sizler için slim lab marka pepper gel olarak bilinen biber jeli araştırdık ve nedir, ne işe yarar gibi soruları cevaplandırmak üzere bu yazımızı hazırladık...

Pepper jel içeriği

Pepper gel içeriğinde kırmızı biber bulunmaktadır. Bildiğiniz gibi kırmızı biber yağ yakıcı özelliğe sahip doğal bir sebzedir. İçerisinde bulunan kapaisin etken maddesi vücut ısısının yükselmesine ve yağların parçalanmasına etki sağlamaktadır. Bu etki kafein ile arttırılmış ve özel formülle desteklenerek pepper gel zayıflama jeli üretilmiştir. Biber jeli 2 etki ile kilo vermenize yardımcı olur. Deri üzerinden uygulana bu jel öncelikli olarak derinin altındaki yağlara yıpratıcı etki eder ve böylece parçalanmasına yardımcı olur. Sonraki aşama ise terlemedir. Parçalanan yağlar deri üzerinden terleme yoluyla dışarı atılmaktadır. Diğer bir etki ise metabolizmanın hızlanmasıdır. Kafeinin vücut ısısını yükseltme özelliği metabolizmanın hızlanmasına ve düzenli çalışmasına yardımcı olmaktadır. Böylece deri altındaki yağlardan terleme yoluyla kurtulurken vücuttaki diğer yağlardan da metabolizmanın düzenli çalışması sayesinde kurtulursunuz. Bu özellikleri sayesinde zayıflama sürecine tam anlamıyla bir etki sağlamaktadır.

Pepper gel zararları ve faydaları

Pepper jel bölgesel olarak zayıflamanın yanında aynı zamanda sıkılaşma ve incelme sağlamaktadır. Birçok insanın problemi kilo verdikten sonra özellikle basen ve göbek bölgesinde meydana gelen sarkmalardır. Özel formüllü slim lab pepper gel zayfıalam jelinin sıkılaştırıcı özelliği sayesinde sarkma meydana gelmeden incelebilirsiniz. Bu doğal içerikli etkili zayıflama jelinin sağladığı bir başka fayda ise portakal kabuğu görüntüsü olarak nitelendirdiğimiz selülitlere karşı açmış olduğu savaştır. Kilo alma ve kilo verme durumunun hemen ardından bu kötü cilt görüntüsü kendini göstermektedir. Sıkılaştırıcı özelliği sayesinde selülitlerin görünümünü azaltma ve tekrardan oluşumunu engelleme özelliği bulunan bu jel sayesinde pürüzsüz bir cilt görünümüne sahip olabilirsiniz. Vücutta terleme sağladığı için toksin atmanıza yardımcı olur. Bu sayede stres hormonlarının azalmasına ve vücudun rahatlamasına olanak sağlar. Kullanıcı yorumları ve kullananlar üzerinden yapılan araştırmalara göre herhangi bir yan etkiye rastlanmamıştır.

Biber jel nasıl kullanılır?

Pepper gel kullanımı için öncelikle fazla yağlardan kurtulmak istediğiniz bölgeyi belirleyiniz. Sonrasında bölgeyi güzelce yıkayıp kuruladıktan sonra jelden yeterli miktarda alarak uygulamaya başlayınız. Jeli sürdüğünüz zaman bir yanma hissedeceksiniz. Bu kremin derinin altına nüfuz ederek orada göreve başladığını göstermektedir. Bu uygulamayı günde sadece 2 defa yapmanız yeterli olacaktır. Sağlığınız için mutlaka hologramlı ürün satın alınız. Orjinal olmayan sahte ürünler zayıflama etkisi göstermeyeceği gibi aynı zamanda cildinize tahrişe neden olabilmektedir.

Pepper gel sipariş

Slim lab onaylı pepper gel Türkiye'de birçok online resmi satış sitesinde satılmaktadır. Fiyatı oldukça uygun olan bu ürün birçok ödeme seçenekleriyle müşteriye sunuluyor. Tonlarca para harcamadan sağlıklı, doğal ve kalıcı zayıflamak istiyorsanız biber jel tam olarak size göre! Hem zayıflamak hem sıkılaşmak hem de selülit görünümden kurtulmak istiyorsanız şimdi satış sitelerini ziyaret ederek ürüne sahip olun!

Y. Aslı Hanımeli
Bu slim lab ürününü ben de kullanıyorum. Beni çok şaşırtan bir ürün oldu. Fiyatı çok düşük olduğu için aslında çok beklentim olmadı alırken. Güzel duyumlar alsamda çok etkili olabileceğini sanmıyordum. Haziran başlarından bu yana yani ( nerdeyse temmuz ortalarındayız ) kullanıyorum bırakın incelme görmeyi ben yanısıra kilo verdim. Hem de yaklaşık 10 kilo. 15 güne kadar tatile çıkacağım ve kilom kontrolüm altında. Kısa sürede vermeme rağmen vücudumun sıkılığından birşey kaybetmedim deride herhangi bir yumuşama, sarkma söz konusu değil. Bu etkiler diyetle bile olmazdı belki kilo verirdim ama sıkı kalamazdım....
Demet
Ya bende satın almayı düşünüyorum ama çok kararsızım gerçekten kilo verdiriyor mu sıkılaştırsa yeter bana
nisa demir
biber jeli fiyatı hakkında bilgi almak istiyorum bilen var mı nerede satılır nereden alınr? ben sipariş vercem ama orjinal ürün satan yer arıyorum bu konuda bilgisi olan varmı
gamze yarış
slim lab pepper jel nereden alabilirim? nasıl sipariş verebilirim? 3 kutu istiyorum fiyatı nedir acaba? kullananlar varsa bilgi verirse çok iyi olur yani
nergis temel
Hem fazla kilolarımdan kurtulmak hem de selülit ve sarkmalardan kurtulmak için kullanıyorum. yaklaşık olaran 5 gün oldu ve etkisi ortaya çıkmaya başladı bile. ben orjinal olarak aldım ve gerçejten etkisinden çok memnun kaldım. 2 kutu almıştım tekrar sipariş vermeyi düşünüyorum.
Öznur
Kullanan ve memnun olan insanlar kullanış şeklini detaylı anlatabilir mi acaba
rabia keskin
Bel bölgemin incelmesi ve bacaklarımın arkasındaki selülitlerin ortadan kalkması için kullanmak istiyorum. gerekten etkisi olurmu? bide nereden alınır nereden sipariş verebilirim?orjinal ürün neresi satıyor??
esin arpacı
selülit ve sarkma önlmede kesinlikle çok etkili. kullanıyorum ve inceldiğimi hissedebiliyorum. pantolonlarım artık bollaştı hatta byük geliyor. selülitlerde ise ciddi azalma oldu. iyiki almışım orjinal sitesinden aldım hologramlı geldi ve çok memnun kaldım.
ece
biber jel gerçekten selülitte ise yaradı mı? Benim de ciddi problemim var
sinem durmaz
arkadaşlar ben orjinal sitesinden sipariş verdim ve yaklaşık 5 gündür kullanıyorum. çok kısa bi süre olmasına ramen sıkılaşmaya başladım etkisini görüyorum. günde 2 defa sürüyorum ve işe yarıyor yani. başlangıçda ekonomik olsun diye 3 kutu verdim. böyle giderse gerçekten kurtulucam yağlardan:)
bahar kasap
sinem hanım peki spor yapıyormusunuz?bende almak istiyorum ama tek başına etkili olurmu onu bilmediğimden daha sipariş vermedim.sadece sürmek ve uygulamak yetrli oluyomu acaba?
Yasemin
Sinem hanım pek çok satış sitesi var hangisinden aldıysanız bana da söyleyebilir misiniz acele cevap yazarsanız çok memnun olucam gerçekten etkisini bu kadar çabuk mu gösteriyor şimdiden teşekkürler
seçil özkan
pepper jel nasıl kullanılıyor? ben orjinal sitesinden sipariş vermeyi düşünüyorum fiyatıda uygun fakat tavsiye ediyormusunuz işe yararmıki acaba? bide erkeklerde kullnıyormu alırsam eşimde kullanıcak???
bengü arslan
pepper gel inceltici krem ile bacaklarımı ve göbeğimi ne kadar inceltebilirim? siparişvermek istiyorum ama etkisi nasıl olur yan etkisi olur mu faydaları varmı nunu bilmediğimden daha veremedim.kullanırken spor da yapsam etkisi artarmı acaba bilen varmı?
Banu Seçkin
biber jeli pepper jel kullanan var mı? Özellikle bacaklarım çok kalın 1-2 beden inceltmek istiyorum. Çok etkili olduğunu duyduğum için kullanmak istiyorum ama kaç günde incelme sağlıyor kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi?