Dezpack dietto fiyatı nedir? Nasıl kullanılır? Yorum ve şikayet

Dezpack dietto fiyatı nedir? Nasıl kullanılır? Yorum ve şikayet

Dietto, dezpack markası altında kalorisi kısıtlanmış gıda takviyeleri sınıfında yer alan kilo vermeye yardımcı olarak üretilmiş farklı aromaları da bulunan bir besin takviyesidir.

Birçok kişinin kabusu haline gelen fazla kilolar hem kötü bir fizik görüntüsüne hem de birçok sağlık problemine neden olmaktadır. Öyle ki günümüzde birçok zayıflama yöntemi bulunmaktadır. Fakat en ideal ve sağlıklı zayıflama doğal olandır. Dietto tamamen doğal ve sağlıklı zayıflamak için tasarlanmış bir üründür. Daha önce pek çok diyet programı ve yöntemi uygulamış fakat başarısız olmuş olabilirsiniz. Artık dezpack dietto sayesinde fazla kilolarınız kabus olmaktan çıkıyor ve başarısız sonuçlarınız tarihe karışıyor. Dietto ile zayıflayanlar olduğu kadar şikayet edenlerin de sayısı hiç az değil. Bu yazıda dezpack markalı bu ürün nedir, ne işe yarar, nasıl kullanılır, faydaları, zararları neler, işe yarıyor mu, kullananlar ne diyor, zayıflayan var mı, fiyatı ne kadar, nerede satılıyor, kullanımı nasıl, yorumlar ve şikayetler, içeriği nedir gibi soruların cevaplarını vermeye çalışacağız. Kullananlar yorum kısmından yorum yazabilir yazılan yorumları da okuyup değerlendirebilirsiniz...

Dezpack dietto nedir?

Dietto ilaç değildir. Tamamen gıda takviyesi niteliğindedir. Doğal bir içeriğe sahiptir. İçerisinde yüksek oranda lif bulunmaktadır. Aynı zamanda protein açısından da oldukça zengin bir üründür. İçerisinde bulunan lifler sayesinde bağırsakların serbest radikal olarak adlandırdığımız zararlı toksin maddelerden arınmasını sağlamaktadır. Aynı zamanda lifler sayesinde mideyi korur ve sindirim sisteminin düzenli çalışmasını sağlamaktadır. Lifler midede uzun süre kalarak tokluk hissi yaratmaktadır. Bu özelliği sayesinde gün içerisinde daha az tüketmenizi sağlar ve vücudunuzda yağ birikmesini önler. Lifler karbonhidratların daha uzun sürede emilmesini sağlayarak vücutta insülin ve kan şekeri düzeyinin dengelenmesini sağlar. Aynı zamanda kötü kolesterol düşürülmesine yardımcı olur ve bu sayede lap damar rahatsızlıklarının oluşmasını önler. Bu ürünün içerisindeki lif miktarı sayesinde etkilerini fark edebilirsiniz. Protein ise insan sağlığı için vazgeçilmez bir unsudur. Bir erkeğin günlük protein ihtiyacı 70 gram, bayanların ise 60 gramdır. Bu ürünün içerisinde protein miktarı günlük ihtiyacınızı hemen hemen karşılamaktadır. Bu özellikleri sayesinde sağlıklı zayıflatıcı etkilere sahiptir.

Dietto Dezpack nasıl kullanılır?

Dezpack dietto kullanımı başlangıç ve devam kürlerinden oluşmaktadır. 16 günlük ve 30 günlük setlerden oluşmaktadır. 16 günlük kür 2 günlük başlangıç ve 14 günlük devam ürünlerinden oluşmaktadır. Aynı şekilde 30 günlük kür de 2 günlük başlangıç ve 28 günlük devam ürünlerinden oluşmaktadır. Gördüğünüz gibi başlangıç süreleri her ikisinde de aynı şekildedir. Başlangıç ürününü günde 5 kere 3 saat arayla tüketilmelidir. Tüketimi ise 200 ml yağsız ya da yarım yağlı süt ya da yoğurdun içerisine koyulup karıştırılması şeklindedir. Başlangıç öğünlerinden her biri süt ya da yoğurtla karıştırıldığında 226 Kcall'a denk gelmektedir. Bu şekilde başlangıç evresinde tükettiğiniz toplam 5 öğünde yaklaşık 1130 Kcall demektir. Bu şekilde günlük gıdanızı eksiksiz bir şekilde tamamlamış olursunuz.

Dezpack kullanımı

Devam evresi 2 günlük başlangıç evresinin hemen sonrasında gelir. Bu evrede günlük sabah kahvaltınızdan sonra 5 saat arayla a ayrı öğün olarak tüketilmektedir. Her öğünde 300 ml yağsız yada az yağlı süt veya yoğurdun içerisine katılıp o şekilde tüketilmektedir. Bu şekilde her öğünde toplamda 204 Kcall almış olursunuz. Bu düşük kalori ile öğünlerinizde almanız gereken tüm besinleri almış olursunuz. Ürünün içerisindeki doğal maddeler gereken protein, vitamin ve de mineral ihtiyacını karşılamaktadır.

Diyet sırasında neler tüketilebilir?

Dezpack kullanırken hem başlangıç evresi hem de devam evresinde öğünler arasında açlık hissettiğinizde yeşil sebzeleri fazla olmayacak miktarda yağ ve tuz eklemeden tüketebilirsiniz. Aynı zamanda bu programları uygularken içerisinde hiçbir şekilde kalori bulunmayan su, soda, light kola gibi içecekleri tüketebilirsiniz. Aynı zamanda şekersiz olmak kaydıyla çay, kahve gibi tüm sıcak içecekleri dilediğiniz kadar tüketebilirsiniz.

Dezpack dietto fiyatı, sipariş, satış bilgileri

Dezpack dietto 6 farklı tattan oluşmaktadır. Siz de eğer fazla kilolarınızdan sağlıklı ve doğal bir şekilde kurtulmak istiyorsanız bu farklı tatlardan ağır tadınıza uygun olanı seçebilir ve başlayabilirsiniz. Artık ideal kilolara ve hayal ettiğiniz vücuda dietto ile kavuşabilirsiniz. Dezpack dietto fiyatı resmi satış sitelerinde yer almaktadır. Satın almak istediğiniz tarihe göre güncel fiyatları Türkiye resmi satış sitesinden kontrol edebilirsiniz. Dietto kullananlar yorum yazabilirler...

Dietto başlangıç çilekli 10 lu + Dietto devam çilekli 28 li 1 paket başlangıç paketi aldım kaba tabirce gıdım zayıflamadım Dietto dan hiç mi hiç memnun değilim şişkinlik yapıyor paramın iadesinin yapılmasını istiyorum
Ben daha öncede kullandım 16 günlük paket tam bitiremedim ama 8 günde 5 kilo verdim şimdi tekrar kullanıyorum ve sonuç iyi gidiyor
Merhaba
Ben emziren bir anne olarak yazıyorum ki zayıflamak istiyorsanız kesinlikle diettoyu kullanmalısınız.
Hem yağlarınız gidiyor hem tekrar almıyorsunuz hem inceliyorsunuz hem tok tutuyor ve ücretsiz diyetisyenleri var ve 100 de 100 garantili almak isterseniz sizi benimle iletişime geçebilirsiniz sizi yönlendirebilirim 0553*** whatsapp
Hamile ve emziren bayanlar bu tür ürünleri kesinlikle kullanamazlar. İnsanları yanlış yönlendirmeyin. Özellikle anne sıfatıyla bunu asla yapmayın. WhatsApp numaranızı vermenizden bu işin ticaretini yaptığınız aşikar. O nedenle numaranızı siliyoruz. Hamile ve emziren bayanlar doktorlarının tavsiyeleri dışında hiçbir zayıflama önerisine kulak asmasınlar...
Lütfen bu tarz ürünlere itibar etmeyin. İçeriğini bilmiyorsunuz. Belli bir süre kahvaltı yasak deniyor, böyle bir şey olabilir mi, diyet programlarında en önemli öğünlerden biri kahvaltıdır, bu kadar kalori kısıtlamasını yaparak , bu ürünü değil sütlü meyveli kendi yaptığınız bir karışımı da içseniz kilo verirsiniz. Önemli olan kilo vermek değil, sağlığınızı koruyarak kilo vermeniz, sağlığınızı hafife almayın. Zayıflamak istiyorsanız ve sonrasında hızlı bir şekilde kilo almak istemiyorsanız bir diyetisyene başvurun. İşi uzmanına bırakın, para amacı güden bilmediğiniz firma ve kişilere değil. Bilmediğiniz bitki çayları ile zayıflamaya çalışanlar, karaciğerinize dikkat edin, harabiyete sebep olabilir, tahlillerinizi yaptırıp kontrole gitmeniz gerekli.
ben bugün 16 günük programa başladım ama bunun yanında zumba ve spor yapıyorum ... 16 gün sonra bakıcaz gerçekten kilo verebilmiş miyim :)
İlk izlediğimde cebinizden 5 kuruş çıkmayacak ve zayıflıcaksınız demişti reklamda buda diğerleri gibi para ile alınan kilo verdirici bir ürün böyle ürünler her yerde var ve zararı çok unutmayın
Evet hanımlar bende inanmazsın böyle bir şeye ama deneyin ben bir ayda 12 kilo verdim ama pahalı biraz
Ne kadar fıyatı?
Arkadaslar diettoyu bilmem ama size slim bitki çayını öneririm 1 ayda en az 6 kilo verebiliyorsunuz erkeklerde daha fazla çay sadece tokluk hissi veriyor acikma hissetmiyorsunuz ben memnun kaldım aktarlardan alabilirsiniz
Dietto nasıl zayıflatır net bir kullanım şekli var mı? Kilo vermek istiyorum yardımcı olun bana lütfen...
Nasıl kullanılacağını anlamadım? Nasıl kullanılıyor, kullanım şekli hazırlanışı nasıl bilenler yardımcı olabilir mi?
dezpack hazırlanışı nasıl arkadaşlar? aldım ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum :S
Nasıl bir ürün? Gerçekten sağlıklı bir şekilde kilo vermeye yardımcı oluyor mu? Kullanan birileri varsa lütfen biraz bilgi verebilir mi? Bu ürünü öneriyorlar mı?
Canım diyetisyenler size yardimci oluyor
zararları var mı denesem bi zararını görür müyüm acaba? kilo vermek istiyorum ama kendime uygun birşey bulamıyorum. bu yazıyı okudum ve zayıflayabileceğimi düşündüm. lütfen bilgi verin.
Deneyenler ve kullananlar var mı? 1ayda ne kadar kilo verdirir 2 ay sonra düğünm var zayıflamak istiyorum.
çay mı kahve mi içecek mi nasıl birşey bu ürün? bu çayı nereden alabilirim? eczane aktar gibi yerlerde satılıyor mu? Fiyatı ne kadar?
Tozdur yoğurt veya süte karıştırıp iciyorsun yada yiyorsun arada eğer acıkırsan yeşillik tüketebiliyorsun 150 tl falan ücreti düz hesap 140 küsürdü
dezpack eczanede satılıyor mu acaba bilgi verir misiniz?
Arkadaşım sipariş verdim ön ödeme yapıldı elimiz de ürün kalmadı denmiş böyle bir şey yok arkadaş parası ödendiği halde ürün gelmiyor
bu ürünün sadece dezpack olanı kullandım daha önce güzel ve faydalıydı yeniden denemek istediğimde dietto diye bir ürünün çıktığını aynı özellikte olduğunu yeni çıktığı için dezpacke göre biraz daha uygun olduğu belirtildi ve bende ondan aldım fakat bu üründen memnun değilim tadı ekşi bozulmuş hissi veriyor içerken, hatta yutamıyorsunuz. ürünlerimin fiyat farkıyla dezpack ile değiştirilmesini istiyorum.
Kapıda ödemeyi seçseydiniz ürün elinizde olurdu
Arkadaşlar benim dördüncü günüm şimdiden kilo vermeye başladım tokluk hissi idare eder arada acıkıyorsun tabiki ilk iki gün kahvaltı yok sadece dietto beş kere devam ürününde kahvaltı var.
Sürekli takip ediyorum ama korkuyorum kullanmaya daha sonra bıraktığımızda çok kilo alır mıyız yoksa aynı kiloda kalır mıyız ve nasıl kullanacağız anlatım güzel ama insan tereddütte kalıyor
Merhaba diyetto ile ilgili grupları 3 ay takip ettikten sonra ürünü aldım. Ancak iki kilo verebildim. Zayıflayamadığımı ürünü iade etmek istediğimi söylediğimde beni bütün gruplardan silip engellediler. Başkalarıda bu tuzağa düşmesin diye almak isteyen bütün kullanıcılara ulaşabildiğim hepsine özelden mesaj atıyorum. Hiç bir şey yemeyip bu kadar aç kalsanız zaten üç beş kilo rahat verirsiniz üstelik. Lütfen itibar etmeyin. Arkadaşımda benimle aynı durumda. O da zayıflayamadı ürünü iade edemedi. Üstelik şu an muhattapta bulamıyoruz. Herşey ürünü satana kadar:(
iyi akşamlar aynı bu üründen mi aldınız kaç günlük aldınız peki?
Yorumlar için teşekkürler ama kullanan arkadaşlar bizi rahatlatacak şekilde yazsa ya hani. kimse fiyat vermiyor ama.
Facebook üzerinde bir tanıtım var bir öğün 3.5 tl deniyor
Fiyat bilgisi alabilir miyim?
Fiyatı ne kadar bide nasıl kullanılıyor onu kullanırken başka gıdalar tüketmeyecek miyiz?
Arkadaşlar ben zayıflamak bundan kullanmayı düşünüyorum ama fiyatı nedir nasıl kullanılır çok fazla bir bilgim yok yardımcı olur musunuz? aanızda kullanalar var mı? gerçekten işe yarıyor mu denemek istiyorum...
diyetto satın almak istiyorum ama nereden satın alabilirim? Sitenizde satan yerler ile ilgili bir bilgi bulamadım. Lütfen bana satan eczaneler aktarlarla ilgili bilgi verir misiniz?
Bu ürünün fiyatı ne kadar herhangi bir yan etkisi var mıdır kortizon içeren ilaçlar kullanıyorum bu ürünü kullanabilir miyim
Dezpack aldim ama sutle icilen aldim migdem de sislik yapiyor
Bende almayı düşünüyorum fiyatını öğrenebilir miyim?
Bende bu urunu çok merak ettim ben sut kullanan birisi degilim yoğurtu da o kadar çok sevmem alsam su ile kullansam nasıl olur acaba?
Daha önce kullandım bu ürünü kullandığım süre içinde 1 ayda 5 kilo verdim gayet iyiydi . Ama ürünü bırakınca kilo alımı oldu bende . Bende mi problem var ürünün genelini kullananalarda da böyle mi bilemedim. Kullanana arkadaşlar yazarsa sevinirim.
Merhaba bende kullanmak istiyorum gercekten tavsiye eder misiniz birde fiyat nedir acaba?
Melek Hanım, ben kullandım bu ürünü çokta memnun kaldım taviye ederimm. Cidden çok işe yarıyor. 16 günde 8 kilo verdim ve verdiğim kiloları geri almadım. hatta bu sabah tekrar başlamak için sipariş verdim :)
İLK BAŞLANGIÇTA İKİ GÜN ÖNEMLİ DİYOR KAHVALTI YAPILIYOR MU YOKSA SADECE DEZPACK Mİ KULLANILIYOR?
dezpack dietto nasıl kullanılıyor? içecek gibi mi yoksa hap gibi mi? Eğer hap gibiyse kullanamam ama içecek gibi birşey ise sipariş vermeyi düşünüyorum.
Merhaba Mine Hanım, dezpack dietto süt ile karıştırılarak içilen bir üründür. ve tadı oldukça güzel. Ben kullandım 16 günde 8 kilo verdim.
16 gunde 8 kilo ne kadar saglikli? Cok fazla degil mi ve ustteki yorumda tekrar alindigi yazilmis siz kalici oldugunu meye gore soyluyorsunuz?
Arkadas kullanmis 16 gunde 8 kg nedir ya? Hani abartin da bu kadar degil. Insan 16 gun su icse bu kadar kilo veremez..
Ya arkadaşım satış elemanı olduğun o kadar belli ki.
Ben de bir sürü ürün kullandım verdim fazlasını aldım derken dietto denedim yaklaşık 1 sene evde bekledi cesaret edemedim. Şimdi 18. Günde falanım giden 5.5 kg. benim için önemli olan enerjisiz kalmamak çünkü hareketli bir işim var. Ben tavsiye ediyorum çünkü tahlillerimi de yaptırıyorum her şey yolunda. Dün yaklaşık yatım porsiyon yemek ve tatlı yediğim halde eklenen bir gr da olmamış. tavsiye ederim yani
merhaba
1 ) 16 Günde 8 kilo veren bir insan ciddi sağlık sorunları yaşar. KOMAYA GİREBİLİR !
2 ) Bu ürünün TARIM ve HAYVANCILIK BAKANLIĞI ve SAĞLIK BAKANLIĞI izinleri var mı? bu izin ve onay belgelerini görmek gerekir.
3 ) ürünü satan firmaya kolay ulaşılmalı HALKLA İLİŞKİLER BÖLÜMÜNDEN destek alınmalıdır !

Yukarıda yazan 2. ve 3. konuya dikkat etmeli REALİTE ye göre hareket etmelidir.