Biosante detoks nedir? Kullananlar, zayıflayanlar ve kullanıcı yorumları

Biosante detoks nedir? Kullananlar, zayıflayanlar ve kullanıcı yorumları

Biosante, sabah ve akşam detoksu olmak üzere iki üründen oluşan gıda takviyesi olarak kullanılan detoks yöntemidir. Sabah ve akşam detoksundan oluşan bu ürün doğal zayıflama etkisi sunduğu iddia edilmektedir. İçerisinde bulunan doğal mineraller sayesinde gün boyunca yağ yakmanıza ve sindirim sisteminizin daha iyi çalışmasına yardımcı olur. Birçok insanın sindirim problemi vardır ve bu da kiloya neden olmaktadır. Biosante programı sayesinde fazla kilolarınızdan kurtulmak ve fit bir vücuda sahip olmak çok kolay! Türkiye'de satışa sunulmuş olan bu detoks ürünleri kısa sürede fazla kilolarınızdan kurtulmanıza yardımcı olacaktır.

Biosante sabah ve akşam detoksu

Biosante sabah ve akşam detoksundan oluşmaktadır. Sabah detoksu, yeşil limon, elma özü ve alkaliden oluşmaktadır. Sabah detoksunun özelliği vücutta yağ yakımına engel olan tüm zararlı parazitlerin ve bakterilerin yok olmasını sağlamasıdır. Tamamen doğal ve anti alerjik içeriği sayesinde hızlı ve sağlıklı kilo vermeyi sağlamaktadır. Akşam detoksu, pancar kürü ile probiyoktiten oluşmaktadır. Akşam detoksunun özelliği, akşam yemeğinde alınan yağ ve şekeri %85 oranında tutar ve emilmeden vücuttan atılmasını sağlar. Bu özellik sayesinde vücuttaki yağlar hızlı bir şekilde parçalanmaya başlar. Tıpkı sabah detoksunda olduğu gibi bu detoks da tamamen doğaldır ve anti alerjiktir. Biosante detoks seti içerisinde yer alan her iki ürün de kimyasal içermemektedir, tamamen doğal bir içeriğe sahiptirler.

Faydaları ve zararları nelerdir?

Biosante detox ile sabah uyanır uyanmaz yağ yakmaya ve kilo vermeye başlarsınız. Yağ yakıcı özelliği bulunan bağırsak detoksu ile gün içerisinde bedeniniz sürekli çalışır durumda olur. Bu doğal detoks yağ yakımına engel olan tüm parazitleri ortadan kaldırır. Sabah detoksu günün erken saatlerinde vücudun yağ yakmasını hızlandırır. Gaz ve kabızlık şikayetleri bu ürünle son bulmaktadır. Vücuttaki alkali seviyesinin maksimum düzeye çıkartır. Bu özellikle sayesinde sabah detoksu kullanmaya başladığınızı zaman bağırsak ve midenizde bulunan zararlı bakteriler ortadan kalkmış olur. Ürünün içerisinde yoğun olarak bulunan mineraller gün boyunca yağ yakmanızı sağlar. Akşam yemeklerinden sonra kullandığınızda akşam detoksu içerisinde bulunan pancar kürü midede, probiyotikler ise bağırsaklardaki yağ hücrelerine yapışarak dışarı atılmasını sağlar. Aynı zamanda yemeklerden aldığınız yağın ve şekerin vücut tarafından emilimini azaltarak henüz kana karışmadan dışarı atılmasını sağlar. Bu faydaları sayesinde kalıcı bir şekilde zayıflamanızı ve kilo vermenizi sağlamaktadır. Kullanan kişiler üzerinde zararlı bir etkiye rastlanmamış olup, birçok fayda sağladığı gözlemlenmiştir.

Nasıl kullanılır?

Biosante zayıflama programı kullanımı günlük hayata uygun şekilde planlanmıştır. Sabah uyandığınız zaman sabah detoksunu 1 bardak kadar soğuk ya da ılık suya karıştırmanız ve ardından içmeniz yeterlidir. İçerisindeki bileşenler sayesinde vücudunuz gün boyu yaş yakar. Akşam detoksu da tıpkı bu şekilde kullanılmaktadır. Bu sayede gündüz yoğun bir şekilde yağ yakan vücudunuz akşam da vücudunuzda yağ birikmesini engelleyerek kısa sürede kalıcı olarak kilo vermenize neden olmaktadır.

Ne işe yarar?

Fazla kilolarınızdan kurtulmak için biosante detoksu kullanmayı tercih ederek fazla kilolarınıza ilelebet veda edebilirsiniz. Hem sabah hem de akşam zayıflamanıza yardımcı olan bu detoks zengin içeriği sayesinde vücudunuz için hem kilo verimi sağlar hem de zinde bir vücuda sahip olmanıza yardımcı olur. Tamamen doğal içeriği sayesinde kullanan birçok insan kısa sürede fazla kilolarından kurtulmuştur. Siz de hemen şimdi deneyerek bu doğal karışımla sağlıklı ve doğal bir şekilde zayıflayın...

Birsen sen
Çok memnun kaldım 5 ayda 13 kg verdim sadece 2 aylık kullandığım halde tavsiye ederim.
Hale
Hiç bir işe yaramıyor para tuzağı sadece ve paketlerin çoğu kargoda patlamış yani berbat ötesi
nur
Biosante detox aldım 2 ay kullandım 4 kilo verdim.. fakat geri aldım. Tekrar 4 aylık sipariş cerdim. Patlak bozuk ürünler çıktı 8-9 kişiyle görüştüm yardım edecez dediler.. 1 ay oldu ne ürün gönderdiler nede ses.....
karisik
ürun kullanıp zarar görenler var mı vücutta veya organlarda paylaşırsanız sevinirim faydası olmasa bile zarar vermiyor demi vücuda lütfen paylaşın
Leyla okten
Sabah limondan dolayı midemde ağrı yapıyor sabah kürünü kullanmasam olur mu?
Eftelya
Bugün 8 kutu sabah akşam detoks ürünü aldım. Hologram yok. Bahsedilen hediye ürün de gelmedi. Basit mentollü renkli sıvı paketler. İlk dakikadan hayal kırıklığı... kullanmaya başladım mecburen. Okuduklarıma bakılırsa iade etme yada sorunuma muhatap bulmak hayal... Sabah akşam soğuk su içilir bunun üstüne !
Busra ela
Bugün aldım ürünümü teslim almak için kargoya gittim. Ve hayal kırıklığına uğradım insan küçük bir kutuya koyardı kocaman naylonun içine küçük bir ürünü koymuşlar patlak geldi. Neyse dedim. Sahur yaptıktan sonra içmeye başladım bir su bardağına poşetin bir tanesini boşalttım. 2 dakika dinlendirdim. Tadı oralete benzedi. Resmen oralet kivi oldu. Şu detox a verdiğim parayı spor salonuna verseydim içim acımazdı. Ama hala bir ümidim var demek istiyorum. Kullanılan ve işe yaramazsa şikayet edeceğim. Hediyeniz var dediler oda Yok. Almak isteyenler boşuna paranızı vermeyin.
elif nazlı
parazit detoksu tarifi ile kilo vermek için ne yapmalıyız?
ayse leyla
arkadaşlar tansiyon şeker hipotiroid hastasıyım ben kullanabilir miyim?
Muge
Bugun urunun teslim edildi. Ama aksam detokslarimin kutulari patlamis geldi. Iki kere musteri hizmetlerini aradim aksam 7 ye kadar aranirsiniz dediler. Ama ne arayan var ne soran. Kutularin duzgunuyle degismesini talep ediyorum...
Züzü
Ürünleri bugün teslim aldım fakat sabah detoksunun 1 kutusu patlamış olarak geldi. Hemen çağrı merkezini aradım yardımcı olacaklarını söylediler ama ne olur bilemem tabiiki. Neyse sabah detoksunu içtim ve metabolizmamın çalıştığını hemen fark ettim. Sonuç ne olacak bilmiyorum tekrar yazarım. Umarım işe yarar
Savaş
Aynısı 14 tl hepsi burada da
Canpolat
Arkadaşlar bu gün elime ulaştı 5 günde geldi. Sorun değil yalnız akşam detoksu paketi patlak. Artı içinde çıkan ciklet gibi poşetlerin bazıları boş. Video ve fotoğrafı var. Ürün satarken indirimli limon yağ veriyoruz faydalı dediler aldık konuşma kaydı da var . Aynı gönderilen aynı marka ve gramajda ürünü başka sitede 4/1 fiyata 9 liraya gördüm. Helâl size diyorum inandık ürün aldık. Her türlü sıkıntı mevcut. Bunlardan sonra faydalı ürün olacağını düşünmüyorum .
Nazan
Kesinlikle yalan hiç bir işe yaramayan tam tersine bana kilo aldırdı 7/24 iade garantili diyerek insanları kandıran bir site aradığım zaman yarın size dönüş yapıcaz diyip günlerdir dönmediler sonrada iade süresi bitti dediler resmen para tuzağı insanları soyuyorlar kesinlikle Internet üzerinden alışveriş yapmayın bu tarz yalan sahte ürünlere itibar etmeyin
Gülten Kara
parazitlerden arınmak için parazit detoksu nasıl yapılıyor? hangi ürünleri tavsiye edersiniz? Özellikle parazit detoksu yapanlar yorum yazabilir mi?
Erkan Solak
Ürünü iade etmek istiyoruz 1 haftadır dönüş yapılmıyor.
İlkay
Bugün aldım arkadaşlar, hadi hayırlısı inşallah. Ben inanarak aldım bakalım ne olucak.
Papatya
Ürünü sipariş edeli 12 gün oldu her aradığımda özel kuryede diye cevap alıyorum oysa ki bana kargo ile göndereceklerini söylemişlerdi. Muhattap bulamıyorum farklı cevap alıyorum.
Başak
İnsanları kandırıyorlar kimse inanmasın ben aldım bir kilo dahi veremedim
Başak
Asla inanmayın ben de aldım ama 1 kg dahi veremedim. İade etmek istedim bir ay dan önce iade edebilirsiniz dediler hakkım gitmiş. Oysaki ürünü satanlar iade hakkım olduğundan bahsetmediler. Şimdi ise aramam rağmen bugün arayacak yarın arayacak diyerek oyalıyorlar sakın alanmayın hiç bir işe yaramıyor.
Ümran Kayıkçı
sabah detox içeceği ile akşam detoksu arasında nasıl bir fark var? insan inanmakta zorluk çekiyor kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim parazit detoksu gerçekten zayıflatıyor mu?
Dik kafa
Neden eczane isimleri yok hangi eczanede satılıyor? birşey anlamadım bilgi verir misiniz
Gülsüm
Sabah akşam olmak üzere 2 aylık aldım şimdi içtim güzel sonuç alacağıma o kadar olumsuz yoruma rağmen inandım inancım boşuna çıkmaz inşallah :)
Salim
Sonuç nedir ne kadar zaman oldu?
Destina
Hiç memnun kalmadım iade etmek istiyorum
Bedikio
Bugün ulaştı elime akşam detoksunu kullandım bakalım sabaha bir değişiklik olacak mı 58 kiloyum şuan sabah bir 57yi görsem ❤
Suzi
Benim gibi kilo veremeyip araştıran bayanlar gerçekten samimi olarak diyorum zayıflama çayı için nasıl kilo veriliyor nasıl sıkılaşıp inceleceksiniz ben 106 dan 93 kiloya düştüm yeminle etkili bir çay ürün temsilcisinin telinide veriyim pişman olmazsınız
Serap
Merhaba ne kadar sürede etkisini gösterdi size gelen detox sıvı mıydı acaba diyet yaptınız mı yemekten hemen sonra mı kullandınız kafamda deli sorular
Kuzey
zayıflama ilacının adını verir misiniz bende kilo vermek istiyorum
Hatice
Suzi hanım bende detoks aldım hemde iki aylık iade edeceğim o kadar olumsuz yorumda varki sizin çay nedir acaba
özüm
merhaba hangi çayı içiyorsunuz bilgi verir misiniz nerden nasıl aldınız ücreti nedir?
Şef
Suzi hanım hangi çayı kullandınız ismini paylaşırmışız lütfen
Nebiş
Sizi hanım nasıl verdiniz ben aradım yetkilileri 15 veya 20 gün sonra etkisini göreceksiniz diyor inanayım mı?
Ayşe Demir
3 haftadır kullanıyorum. hiç bir değişiklik görmedim. Hani ilk haftalar hızlı kilo veriliyordu. Ben hiç bir değişiklik farketmedim. Üstelik 2 aylık birden sipariş etmiştim. Moralim çok bozuk. Boş yere para verdim.
Kurban
Maalesef kandırıyorlar değil kilo vermek kilo aldırdı!
Pink girl
Daha şimdi içtim ilk bardağımı. Çok umutluyum bakalım neler olucak
Lale
Asla ise yaramıyor paranıza yazık ben 55 kilo bir bayanım amacım sadece 5 kilo vermekti 1 kilo dahi veremedim sakın aldanmayın
serçe
ben 10 gündür sabah ve akşan detoksunu düzenli olarak kullandın hiç bir faydası yok maalesef
DENİZ
Sakın almayın arkadaşlar tamamen dolandırıcı bir firma. ürünü elinize gelene kadar uğraştırıyorlar. kuryeleri kendilerine bağlı müşteri temsilcileri tehdit ediyor. başka ürünler deneyin.
Alptekin ş.
Ürünleri kullanmaya başladım ancak hiçbir işe yaramadı 14 gün oldu sabah akşam kullanıyorum sıvı olan ürünün daha var bakalım etkisi olursa tekrar yazarım ama şu anda bırakın kilo vermeyi bağırsaklarda bir rahatlama olmadı bile iyi günler
gamze
resimde koyu bir içecek görünüyor ama nescafe ambalajı kadar bile yok içinde yeşil bi su o kadar bir haftadır kullanıyorum gram eksilmedi 200 lira param haram zıkkım olsun bu da bana ders olsun
kraton
Ya arkadaşlar her gün her saat yıllarca televizyondan gazetelerden okuyorsunuz bu ve buna benzer ürünler internetten almayın diyorlar halen alıyorsunuz halen mağdur oluyorsunuz o kadar mı çaresizsiniz doktora gidin parazit var derse bi sorun var derse gereğini de söyler yazık günah ya millet böyle çözüm varsa o yağ aldırma mide küçültme yapanlar boşa mı yapıyor doktor bunu yazar eczanede olur ben şimdi bir yeri aradım diğer yerin numarasını verdim onlar sahtekar dava açtık diyor başka yeri arıyorsun diğerine sahtekar diyor akıllı olun akilli
Magdur
Sabah aksam detoks diye aldım 200 lira para ödedim satışını yapana kadar O kadar iyi davrandılar ki ama kullanmaya başlayınca etkisini görmedim müşteri temsilcisiyle görüştüm 2 hafta sonra etkisini görürsünüz dediler 3 hafta sonra tekrar aradığımda iade süresinin dolduğunu birşey yapamayacaklarını belirttiler ürün hiçbir işe yaramıyor
mercan
Bende şimdi aldım sıvı geldi korkuyorum içmeye ama içecem sonucunu yazarım
KÜRŞAT TÜMER
Sakın reklamlara aldanıp almayın. Ürünü iade etmek istediğinizde, bin bir dereden su getirip bedel iadesi yapmıyorlar. bugün Savcılığa suç duyurusunda bulunup, tüketici hakem heyetine bedel iadesi için başvuracağım. Böyle bir firma varsa gerçekten, gereken yapılır umarım. Benden söylemesi.
KÜRŞAT TÜMER
SAKIN ALDANMAYIN TAMAMEN NAYLON BİR ŞİRKET İNSANLARI DOLANDIRIYORLAR. ÜRÜNLER SAHTE İADE ETSENİZ MUHATAP YOK VEYA GERİ ÖDEME YAPMAYACAKLARINI SÖYLÜYORLAR.
Nermin
Ya bırakın vaz geçelim bu sitelerden siparişlere benim en çok korktuğum şeydi bir anlık gafletle bir şipariş verdim ürün dedikleri gibi 72 saate geldi ürünü görmeden ödeme yapmak istemedim ürünü göstermediler ödemeyi. Yaptıktan sonra. Açabilirsiniz dediler bende kabul etmedim ürünü geri götürdü. Kargo. Şimdide beni arayıp kanuni işlem başlatacaklarını söylüyorlar peki hani geri iadesi vardı. Yalan yalan
DİLAY
4 AKŞAM VE 4 SABAH BİOSANTE DETOX ÜRÜNLERİMİN ÜZERİNDE FATURASI OLDUĞU HALDE HOLOGRAMSIZ GELDİ. ORJİNAL ÜRÜN OLUP OLMADIĞINI NASIL ANLAYACAĞIM.BU KONUDA YARDIMCI OLMANIZI İSTİYORUM.
emrullah soylu
kardeşim boş işlerle uğraşma aynısını daha sağlıklı evinde yaparsın çok basit
zıpzıp
özellikle isim yazmadım, şimdi fake misin diyeceksiniz, işin aslı isim özellikle koymadım çünkü burada paylaşacaklarım dışında rahatsız edilmek istemiyorum.. ürünü kullanırken diyet yapamamak ama tabi cılkını da çıkarmamamak lazım ben uzun süre diyet yaptım 74düm 69 a indim sonra 70 oldum 70 olduktan sonra 1 ay hiç veremedim.. bayan olunca vücut su da tutuyor.. ha birde ben spor da yapıyorum hani yazmış ya bazı arkadaşlar ben verebilirsem herkes veriri diye asıl spor yapar birşey olarak ben verirsem herkes vermeyebilir bu bünyeden bünyeye değişiyor günde 2.5 litre su tüketmek gerekiyor bu arada kilo verirken küçük bir sırrımı da paylaşacağım herkesin derdi ya bu kilo sorunu, çaylarımı toz tarcınla içiyorum şeker kullanmıyorum, günde 60 gr bitter çikolata yiyorum yoksa 3 adet burcak bisküvi de gayet yetiyor, 3 elma veya 2 mandalina kesinlikle tüketiyorum elma severim zaten..yemeklerimi zencefil ve zerdeçal ile karıştırıp yiyorum azcık serpiyorum, metabolizmayı hızlandırmak şart ve hareket etmek ama su içmek esas tabi ben pek içmiyorum ama bakalım.. ürünüde aldım kullanacağım sonucu burdan yine paylaşırım.. bence spor yapıp yağlı yiyeceklerden kaçının bol su için (bn su içinde boğazımda düğümleniyor sanki içemiyorum bir türlü) ve kafanızı sadece kilo vermeye takmayın... heleki ülkemizin şu zor günlerinde... sevgiler.
handan fidancıoğlu
Arkadaşlar ben denedim ve orjinal sitesinden aldım. çok memnun kaldım. sizlerin de olumlu etkiler görmesini isterim. benim ürünlerim hologramlı geldi ve etkilerini de kısa sürede belli etti zaten. bir şikayet düşüncem olmadı yan etki görmedim. denemek isteyenler tereddüt etmesinler:)
irem
handan hanım toz muydu, sıvı mı? ne kadar surede kaç kg verdiniz?
Sema
Ne kadar kilo verdiğinizi paylaşır mısınız?
Tabe
Gerçekten memnun kaldınız mı?
Fatma
Bende kullanmaya başladım ürünlerim düzgün geldi ama çok fazla olumsuz yorumlar var insan hangisine inacağını bilemiyor.
yıldız hancı
Bosante nereden alınır? orjinali nasıl anlaşılır? arkadaşlar sipariş vermek istiyorum ama nereden vericem bir türlü emin olamıyorum. yardımcı olun lütfennnn...:((((
vesile toptaş
Sadece sabah ictigimizde işe yariyor mu bunu çok merak ediyorum ingili bir kişi cevap verebilir mi acaba teşekkür ederim
Naz
Bugun sabah detoxuyla basladim insallah guzel sonuc olur sizlerle paylasacam ;)
Ferdi Karagöz
Beni bu ürüne inandırın alıcam direk kullananlar bana yazsın hemen alıyım
Krizantem
Ben 15 gundur kullaniyorum hic bir etkisini gormedim
tülay
bende 15 günü bitirdim sıfır etki
HÜLYA
BU ÜRÜNÜ TAM 1 AYA YAKINDIR KULLANIYORUM SABHALARI HER GÜN AÇ KARNINA İÇİYORUM AKŞAMI DA YEMEKTEN SONRA AMA KISACASI HİÇ BİR FAYDASINI GÖRMEDİM DAHA VE BEN 2 AYLIK KÜR OLARAK ALMIŞTIM MALESAEF :(
zeynep gökay
Sabha detoksu tok karnına mı kullanılmalı? akşam detoksu için sanırım yemekten 2 saat sonrası yeterli olur. Kullananlar var mı? nasıl bir kullanım şekli uyguladınız?
magdur
Merhaba, 1 aylik sabah ve aksam detoks urun siparis etmek istedim... urun yanlis geldi. yani sadece sabah setoksu olarak. 10 larca kez aradim urun iadesi ve degisimi icin hicbir merci yok. Telefonda papagan gibi ezbere seyler konusan kizlaron disinda. Hep beni arayacaklarini soylediler arayan soran yok. umarim aranirim hala umudum var!
Nilgün Cömertler
ben 15 gündür kullanıyorum bi faydasını görmedim bi gram bile vermedim.
bence kötü bir deneyim oldu.
iade etmek istiyorum bakalım ne cevap gelecek
Biosante Pharma&medicals diye bi siteden aldım..
semiha aksal
Bir kişi de kullandım zayıfladım dememiş... sanırım bu da diğerleri gibi palavra
aynur
Biosante detoks kullananlar etkilerden memnun mu? Nasıl zayıflayabilirim diye düşünüyorum sürekli ve farklı yöntemler denesemde etkili olmuyor. bu konuda biosante işe yararsa sipariş vercem.
Sevgi arda
Arkadaşlar bende ürünü aldım ve ulaştı elime... fakat hala aklımda sorular var. Alıp kullananlar ürün içeriği toz olarak mı sıvı olarak mı geldi. bana gelen paket içinden sıvı halde çıktı.. kullanıp memnun olan biri cevaplayabilir mi lütfen.
dilek
merhaba ben de siparis verdim iki gun once geldi bana gelende siviydi korkuyorumda kullanmaya 1 sabah ictim aksamini icemedim bu aksamda aksami ictim insallah zehirlenme yapmaz
karya
İki hafta kullandım. Yürüyüş yapıp beslenmeme dikkat etmeme rağmen hiç kilo vermedim. Bir daha asla böyle bir ürün kullanmayacağım. Alırken de tereddüt etmiştim. Yazılanların hiçbiri olmadı. Kesinlikle kullanmayın.
Tuğçe
Bugün elime ulaştı hologramlarda yok içindeki sıvı çıktı korkuyorum kullanmaya ne yapmalıyız?
gamze
bana gelen de su halinde etkisi falan da yok yalan
asaf
iyi günler gerçekten kullanan var mı ciddi kullanıcılardan yorum alabilir miyim?
aslıcık
Bölgesel zayıflama konusunda da etkili mi acaba? arkadşalar kullanıcı yorumları benim içi çok önemli deneyenler varsa yardımcı olur musunuz rica etsem?
Zuhal
Arkadaşlar urun bu hafta sonu elime ulaşır diye tahmin ediyorum. orijinal sitesinden telefonla arayarak sipariş verdim. 2 aylik sipariş verdim. 184tl indirimli hali tabi. ürünü kullanmaya başladıktan sonra sizlere yazicam. zor kilo veren biriyim eğer ben verirsem her kez verir diye düşünüyorum.
Derya atm
Kullandiniz mi bir etkisi var mi paylasir misiniz?
Ferdikaragöz
Hanım efendi ürünü kullandınız mı sonuçları nasıl?
Krizantem
Ben 15 gundur kullaniyorum ilk bir hafta doldugunda aradim hic memnun degilim kilomda 100 gr bile degisiklik yok dedim etkisi 15 gun sonra oluyor dediler hani ilk gunletde ciddi kilo kayiplari oluyordu dedim o bizim iddamiz degil kullananlarin yorumu dediler hicbir sekilde guvenirlik yok kalan 3 paketi iade istiycem bakalim ne diyecekler
Gülşenn
Sabah ve akşam detoksu vücudun temizlenmesine yardımcı olur mu? Zayıflama konusunda etkili olduğunu duydum ama aynı zamanda zararlı maddelerinde gitmesini sağlar mı?
gülşah
bugün elime ulaştı iki aylık paket aldım ama soru işaretleri dolanıyor kafamda ne kadar güvenilir die bakalımkullanıp görücez
başak akın
orjinal resmi satış sitesini buldum ve sipariş vermeyi düşünüyorum. aranızda kullananlar var mı arkadaşla memnun kaldınız mı:? kullanıcı yorumları olursa benim için daha iyi bir karar aşaması olur lütfen cevap verin...
Sevgi
Bende sipariş verdim ama ciddi şekilde bilgi yok umarım yanlış yapmayız
Tuğba Başer
Resmi sitenin bilgisini paylaşabilir misiniz?
pelin özbey
biosenta detoks kullanan ve zayıflayan varsa yorum yazabilir mi? gerçekten çok merak içindeyim. Sipariş vermek istiyorum fiyatı da uygun aslında denemek lazım
Batuhan Kose
Gunaydin bayanlar ben detoks cayindan siparis verdim ve kullaniyorum gayet guzel bir urun hicbir kokusu ve tiksindirici bir ozelligi yok icimide cok rahat ben kullanmaya baslayali 1 hafta oldu ve vucudumun rahatladigini hissedebiliyorum. Kilo konusuna gelince spor yapiyorum ve gunde 2.5-3 lt yakin su tuketiyorum etkisini goreceksiniz bende sizin gibi paramin bosuna gidecegini dusunuyordum fakat aldigim icin memnunum.. iyi gunler
Nursen ince
Sabah detoksunu aldık aksam detoksunu sabah detoksu gibi tek veriyor musunuz?
gülten poyraz
Arkadaşlar ben orjinal resmi sitesini buldum sipariş vereceğim ama aranızda kullanan var mı acaba? memnun kaldınız mı?
Naz
Bir haftadir kullaniyorum ve memnunum sonuc mukemmel deneyin derim
Poyraz sibel
Benim bugun elime gecti sonucu bende merak ediyorum bakalım
Beste
Eczanelerde satiliyorsa alın en guzel bilgiyi de eczacinizdan alirsiniz
Aysel
Detoks ürünü sipariş verdim daha gelmedi numarada yok ulasamiyorum
Yeliz
Bende sipariş ettim bugün insallah burdan sonucları paylasacagim
Betül
Araştırıyorum sürekli bende sipariş verdim 2.ci gün sipariş vereli bekliyorum ama bu taraftan çok kararsızım sürekli yetkilileri arayıp rahatsız ediyorum rahatlatıcı cevaplar veriyorlar sağ olsunlar ama ben bazı başka sitelerde aynı yazıları yorumları saf Ev firma ismini değiştirerek kullanıldığını gördüm yrd kafam karışık iptal mi etsem boş yere 210 tl vermek istemiyorum. Parayı da sokakta bilmiyoruz sonucta
QWX
Biosante detoks hakkında bilgisi olan var mı? Lutfen gerçek dusuncelerinizi yazın. insanları kandirmayın. Kilolarindan muzdarip çok kisi var. Dusuncelerinizle yol gosterebilirsiniz.
Alesta98
Selamlar ben geçen cuma günü kullanmaya başladım diyet bol su ve tabiki yürüyüşle desteklenmesi gerekiyor çocuklarım olduğu için spor fazla yapamıyorum 77 kiloydum bugün tartıldım 76 olmuşum hayret ettim bende pek inanarak almadım sonuçlar iki hafta sonra oluyomuş görücez
Derya
Mrb;
Tamamda 1 hafta içinde sadece 1 kğ mu verdiniz yani? Hani ilk etapta ciddi anlamda kğ kaybı olur diyolar dı? Lütfen allah rızası icin adam akıllı kullanan ve faydasını gören varsa paylaşsın
Zeynep
Yazı güzel ama nerde satılır nasıl temin edilir fiyatı nedir hiç bir bilgi okuyamadim bu bilgiler neden yok
Münire
Ben aldım 1 gün oldu başlayalı burdan sonuçları yazarım 1 hafta sonra görüşürüz
nergiz
biosante kullanmanın etkisini gördünüz mü?
Nurcan
Ciddi anlamda ürünü araştırıyorum . Sitesindeki yorumlar cok samimi gelmedi. O yüzden senin yorumunu almak istiyorum.
Münire
Daha pek bişey anlamadım bakalım 1 hafta düzenli olarak kullanıp ondan sonra yazarım sonucunu firmanın koşulsuz iadesi var faydasını görmezsem iade edicem
Bekliyore
Etkilerini gördünüz mü peki.1 hafta oldu ürün yok ortada.sizdeki etkilerini merakla bekliyoruz.
Canan
Durum nedir onerirmisiniz
Mesude Ocak
Kullanmaya başlayalı yaklaşık 15 gün oldu. Hem akşam hem sabah detoksunu beraber kullanıyorum. Toksin atmaya ihtiyacım olduğu gibi kilo vermek de istiyorum çünkü. Vücudumda beni memnun eden değişiklikler yaşıyorum diyebilirim. En başta şimdiye kadar yaklaşık 4 kilo verdim. Hazımsızlık, kabızlık gibi sorunlarım hiç yok. Daha önce kullandığım ürünler de mutlaka kabızlık oluyordu ve ürünü bırakmak zorunda kalıyordum. Şimdilik memnunum gelişmeleri iyi ya da kötü paylaşacağım. Devamlılık sağlamak benim için en önemlisi. Umarım bu şekilde devam edebilirim.
Krizantem
Mesude Hanim sizdeki sivi mi yoksa toz mu cunku bazi yerlerde sivi oldugu yaziyor
Mesude
Mesude hanım sonuç nedir şu anda?
NŞK
Ben yaklaşık 13-14 gündür kullanıyorum. hiçbir faydasını görmedim. Bilakis 1 kg aldım.
Gülay
Bende dört gündür kullaniyorum hem sabah hem aksam detoksu 184 tl ye aldım benimki sıvı olandan ama henüz kilomda bir değişiklik yok bitene kadar kullanıcam bakalım inşallah ise yarar zira yine hayal kırıklığı olacak
fatma özenli
biosante yeşil limon elma alkali detoksu kullanarak zayıflayan var mı? Üzerimdeki negatif bir enerji olduğunu hissediyorum bu benim hayatımı ciddi anlamda etkiliyor. Kilo almamda ve kilo veremiyor olmamda bunun etkisinin olduğunu düşünüyorum. Vücudumdaki toksinlerden arınmak ve kilo vermek için işe yarayan bir detoks programı uygulamak istiyorum. limon elma alkali detoksu faydalı olur mu? herhangi bir zararı olmaz değil mi?
miray
ciddi anlamda kullanan yok mu bilgi veriniz. sipariş verdim ama emin değilim bosuna da 200 tl vermek istemiyorum
ayşe
ben de aldım ama ürünün orjinalliği konusunda cevap alamıyorum lütfen birileri bişey yazsın adanada üretilmiş
neriman kerim
Gerçekten tam da istediğim gibi bir ürün... hem gece zayıflıyorsun hem gündüz üstelik doğul içerikli daha ne olsunn :) nereden alınır nasıl sipariş verilir?
Betul
Ben bugün sipariş verdim ama tam da inanamıyorum. off aklımda deli sorular...
Aysel ÇELİK
biosanta zayıflama tozu sipariş vermek istiyorum ama sayfanızda fiyatı ne kadar bulamadım. Fiyat nedir, hangi eczanelerde satılıyor, aktarlarda bulunur mu, nereden satın alabilirim? hiç kullanan yok mu
meryem durmaz
biosente detoks kullanarak zayıflayan var mı? bu detoks ile gerçekten kilo veren varsa ben de denemek istiyorum. faydaları zararları nelerdir, işe yarar mı, fiyatı ne kadar, eczanelerde satılıyor mu, kullananlar memnun mu, bana bu konularda bilgi verebilir misiniz?
hülya
bende kullanıyorum hiç bi faydasını görmedim boşuna paranızı çöpe atmayın yazık insanları böyle kandırıyorlar 191 liram gitti yani hepsi yalan palavra sakın almayın
Iddali
Arkadaşlar bunlarla uğraşmayın % 100 kimse garanti veremez ama % 97 garanti ile söylüyorum forx5 kullanın cidden çok ama çok faydalı iç dış tertemiz üstelik güvenilir bitkisel artı olarak her an her soru ve sorununuza cevap veren bir muhatabınız var kaç kilo vereceğiniz size kalmış ister sadece kuşburnu tadında çayla zamana yayarak ister çay+jel ile haftalar günler gibi kısa sürede seçim sizin
Ela
Dün sipariş verdim. Üç iş günü içerisinde elinize ulaşır dediler. Bugün elime ulaştı. Bir gün içinde ama hep patlak geldi. sivi ve dökülmüş. Müşteri hizmetlerini aradım iki iş günü içerisinde yenisini göndereceklerini söylediler. Ama inanmıyorum. cok heyecanlıydım ürünleri görünce heyecan falan kalmadı işe yarar mı bilmiyorum. Olan parana oldu 191 TL verdi 2 aylık kür